I now pronounce you...

Har suttit en timme nu och googlat bröllopstårtor.. Är det normalt? haha.
Måste erkänna att jag blev beroende efter ett tag... "vad finns på nästa sida? Tänk om jag missar en jättefin tårta?!"
Sparade en hel del bilder som jag tänkte visa er.. de flesta är OTROLIGT fina, medan andra bara är roliga..
Ni kommer säkert tycka jag är cp i huvudet nu men det.. SKIIITEERRR jag ii.. hahaha :D Jag har inte ens lagt in allaaaa bilder som jag har sparat hahahhaa.. faan :D








Mina favoriiiter:







Kommentarer
Postat av: nadja

gud va fina tårtor

2008-09-12 @ 06:57:18
Postat av: amanda

sv: haha ok xd det var bara för att nån i klassen sa att han också mördades då hahahaa.

2008-09-12 @ 16:17:54
URL: http://mandoosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fina tårtor, goda ser dom ut också :O haha !

2008-09-20 @ 16:54:43
URL: http://thetwiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0