I wanna be free

Jag är så trött på allt tjat. Jag fyller snart 19 år och ändå är det folk som tjatar om allt möjligt.. it never ends. Ända sedan jag var runt 12år gammal så har jag tänkt: När jag är 18.. jaa då löser sig allting. Håll ut!.
Men allt är precis likadant som förut.

Varför kan inte folk bara låta mig leva mitt liv, hur jag vill och i den takt jag vill? Jag lovar. Jag kommer aldrig börja röka, snusa, ta droger eller dricka flera liter alkohol varje kväll.

Folk tjatar om jobb, vänner, pojkvän, utbildning, körkort.. och mycket mer.
Till er idioter: Jag har sökt de jobb jag har hittat men inte fått ett skit.. vad fan kan jag göra åt saken? Jag umgås med vem jag vill, jag pluggar till vad jag vill och vart jag vill, jag tar mitt körkort när jag känner mig redo.
Jag bestämmer över mitt liv. Och fuck alla er som tror det är så jävla lätt att få ett jobb..

Och FUCK ALLA ER som dömmer människor efter vart de kommer ifrån och vilken situation de lever i.
Hatar er.







I wanna be free.
Fri som en fågel.
Jag vill bara vara mig själv.
Jag vill leva mitt eget liv.

Kommentarer
Postat av: Emma

You go girl! Låt ingen trampa på dig!! Kram

2008-09-18 @ 13:29:49
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0