il mio amato fiore

Idag var jag och Emelie på Arbetsförmedlingen. Jag trodde att jag redan var inskriven där men tydligen inte. FAN! Nu måste jag vänta 90 dagar till innan jag kan söka bidrag.. bajs.
Fick iallafall träffa någon kvinna och prata om vilka slags jobb jag söker.. Önskar att jag redan var rik så jag bara kunde skita i att jobba och fokusera på att hitta en bra utbildining - helst utomlands - och flytta dit.
Jag vill hinna med så mycket på så kort tid. Livet är så orättvist, vissa föds rika medan andra måste kämpa för det och vissa lyckas inte ens.
Jag har inget emot rika - bara de rika som inte vet hur det är att inte ha pengar, de förstår helt enkelt inte.
"Men vadå, köper inte dina föräldrar en lägenhet till dig?"
Bortskämda idioter som inte har fötterna på jorden.

Men, you'll see.. en dag kommer jag stå där vid mitt fina hus i något varmt land med fetaste diamantringen på fingret och en snygg jävla bil och med absolut NOLL bekymmer över hur jag ska betala nästa månads räkning.






Nu ska jag gå och vila en stund.. är sjukt trött.
Senare ikväll ska jag träffa älsklingen och några till.

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

det hoppas jag verkligen emiliano :)

2008-09-17 @ 16:58:54
URL: http://mandoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0