One love

Lill har gett mig två kommentarer.. Tänkte ge henne lite respons.
Först skrev hon: skitsnygg bror ju!
Hmn, självklart.. like i didn't know that already :) Haha.. Varför låter du så chockad?

Sedan skrev hon: Hur gammal är din pappa?
Hmn, vet inte varför det skulle vara intressant för någon som inte känner mig, men han fyller 65 år om en månad ungefär.

Japp, jag vet hur Lill och alla andra kommer att reagera nu. "Men oj va gammal"
Jag har fått den kommentaren hela mitt liv and i'm sick of it. Jag kan förstå om ni tycker det är gammalt eftersom era föräldrar säkert inte är så mycket äldre än er.
Men.. min äldsta syster är 41 år. Är han fortfarande gammal? You know what i mean.
Jag är så trött på alla som reagerar så himla kraftigt på hur gamla mina föräldrar är och liksom verkligen säger: men ooj va gammal!
Alltså.. jag vet det redan, ni behöver inte säga det till mig. Håll det för er själva.







Jaja..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0