Palestina

Nu nämner jag detta för typ tredje gången: Idag kom min pappa hem från Palestina.
Han hade med sig massor av grejeeer.. bröd, frukt, arabiska kakor och skorpor, smycken, tvålar, kläder, skor.. hahaha EVERYTHING.
Jag fick ett silverhalsband med mitt namn, armband och pyjamas... sen så hade han med sig en present till  mig från min faster i Jordanien. Av henne fick jag en klocka bara för att jag har tagit studenten :) hihi.. den var fiiin men brukar inte använda klockor varje dag direkt.

Pappa berättade att våra släktingar därnere lever ett tråkigt liv. Jag fråga varför och han sa att de inte kan åka någonstans.. de får inte ens åka till Jerusalem som ligger några mil bort (de bor i Anata). Allt detta beror på Israel.. FYFAN! Tänk om vi i Norrköping inte ens skulle få åka till Söderköping, Linköping? Eller om ni i Stockholm inte fick åka till alla förorter eller till Södertälje?
Fyfan för Israel.. blä. Fyfan för sionister.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0