Sha..

Sov inte hemma inatt, så därför har jag inte bloggat mycket - ifall ni undrade :)
Hmnn, vad annars? Min bror heter: snart är det jul, på msn. Jag blir riktigt deppig av det faktiskt, jag vill ju ha sommar! Fast helst en sommar med.. SOL, ja tro det eller ej.. sol och värme.
Men innan vintern kommer så är det ju höst, vilket börjar kännas av mer och mer. Det bästa med hösten är att jag fyller år.. haha :) den 2 oktober, DÅ JÄÄÄVLAR BLIRE RÖJJ! hahahahahaha, neeevars, fyller bara 19 :)

Jaduuuu, imorgon kommer pappa hem som sagt :) Ser fram emot det :) Annars så händer väl ingentiiing imorgon direkt.. ska väl bara vara hemma med pappa.
Har inte något speciellt att skriva nu faktiskt, förutom att jag vill ha NÅGOT ATT GÖÖÖRA. Snälla, någon, ge mig ett jobb.. KOMIGEN! Me can do it, yeees. Känns inte bra att vara fattig.. jag som vill göra så mycket :(


gammal bild på mig.




Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0