Världens bästa flickvän?

Jag är nog det. Haha.. Näämen vi skulle ju på bio igår, så säger min älskling att Inter spelar. Mm, Inter är hans favoritlag.. Jag bara: Jaha? Vill du hellre se matchen? Jag såg att han skämdes lite men sen sa han: Mm, men ska gå på bio för att göra dig glad.
HA! Som att jag blir glad bara för att han går för min skull? Jag blir glad om det är det han verkligen vill.. gå på bio med mig alltså. Men, killar är ju "speciella" och matcher är liksom.. hmnn.. det är som att fotboll är deras religion.
Sedan sa jag iallafall: Om du vill se matchen så kan vi se den, så går vi på bio imorgon.
Said and done. I det ögonblicket var jag nog världens bästa flickvän enligt honom. Kul.

Idag såg vi tillslut filmen, The Dark Knight. Den var faktiskt riktigt bra och även fast den var lång så märktes det inte, det blev liksom aldrig jobbigt. Men en grej som irriterade mig var att Batmans röst lät så himla konstig. När han inte hade sin batman-outfit på sig så lät han helt normal men sen helt plötsligt när han hade sin svarta rustning så lät det som han rökt 50 cigg varje dag i 30 år.
Älsklingen gav filmen 3,7 av 5.. haha :D Jag ger den nog en 4a.




Batmans svenska namn är inte direkt coolt.. Så typiskt svenskt, att inte vara cool liksom.
"Läderlappen".. what the phuuuck?

Kommentarer
Postat av: Roxana

JAG VET jag tänkte på det där med rösten när jag såg första batman filmen, det är så himla fjantigt att han försöker låta sexig med batmansuiten på hahaha IT'S NOT WORKING BROTHA hahaha

2008-09-15 @ 12:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0