You're my idol...

Har precis duschat och tvättat håret :) Så himla skönt! Har smörjt in mig med någon lotion från Ldb också, den luktar melon! Sviingott.

Alldeles strax så börjar en ny säsong av idol, så ska gå och se det med mamma nu :) Jag gillade förra juryn, men det ska bli roligt att se den nya. Hoppas de är lika ärliga.. Jag skulle fan passa bra där, skulle säga vad jag tycker och alla skulle hata mig. HAHAHAHA.

Efter idol så ska jag umgås lite med min kompis Emelieeeee.. japp, vi ska väl se en film eller något..
Hon har förresten tagit denna snygg bild på mig:



Är jag inte lik Gudfadern? Corleeoneeee..




Måste springa nu, Idol börjar ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0